Det svåra problemet...

PUBLICERAD 2010-09-20 @ 21:54:13 I Vardag


  


Och så var de det vanliga problemet.
Prao.
Alltid lika svårt!

Jag och Lisa tänkte praoa tilsammans, men oj vad det är svårt att hitta någonstans att göra det. Vi ville båda praoa på tidningen, så vi gick dit.
Hur gick det då? DÅLIGT!
"Nej, vi tar inte emot prao"
Vi gick till nästa tidning.
"Nej, vi tar inte emot prao, men vi gör det till hänsyn av dig, du får så tråkigt" WHAT? Säg en prao plats man inte har tråkigt på...
Sen så vart vi så desperata att vi gick till friskis och svettis och fråga, men samma svar igen! N-E-J!

Jag har kommit på en sak. Det som oftast spelar roll om man får en bra praoplats är kontakter! Mamma känner den som känner den och då får man en praoplats direkt. Men utan kontakter, nej då går det inte bra.
Men jag tror att mamma känner en på ett ställe som kan smuggla in oss som prao, haha! Hoppas det går bra!
Fortsättning följer säger jag bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0