Heldag med profilen! :D

PUBLICERAD 2010-09-12 @ 21:19:27 I Vardag




1. Min looovley class ;)  2. Coolaste brudarna! Jiana, Blenda, Lisa, Jag och Julia!
3. Nån robotarm som man åker upp och ned i, höll på att skratta ihjäl mig när jag åkte den! ;D

Var på tom tits i södertälje igår med min profil klass. Det var jätteroligt, haha ;)
Vi var ju där på en lördag, så vid jul någon gång så kommer vi att slippa tre lektioner!
Och det är ju inte helt fel!
Gjorde en massa saker, cyklade på lina och runt i ett hjul på en vägg bland annat.
Vi var där hela dagen, och sen så sov jag hos Lisa, vi kollade på Glee!

Nu håller jag på att försöka få till min so läxa, men det går inget vidare.
Ska sen göra i ordning mig för att sova, är hur trött som helst.
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0