Autumn

PUBLICERAD 2010-09-18 @ 17:25:44 I Vardag

 

Nu är det verkligen höst!
Jag älskar färgerna på hösten, gult, rött, orange, grönt och brunt överallt!
Det är finare än bara grönt tycker jag :D
Jag måste ändra min header så att den blir lite mer höstig snart!

Förresten, varför skriver jag (och en massa andra) rubrikerna på engelska istället för på svenska? Jag tycker ivarje fall att det låter finare på engelska ibland, eller ja, det låter lite mer annorlunda och mystiskt kanske.. HAHA nä jag vet inte! ^^

Ikväll kanske jag, lisa, jiana och klara skulle hitta på något. Vi får se!
Igår var förresten vi fyra på bio, såg "I rymden finns inga känslor"
Den var bra, men jag gillar av någon andledning filmer på engelska mer än filmer på svenska!
Nog babblat av mig, see ya!



Kommentarer
Postat av: jiana

FIXA EN DESIGN TILL MIGGG`? (a)

2010-09-19 @ 21:30:10
URL: http://jiana.blogg.se/
Postat av: Nadja

Hahaha aa kanske om jag hinner men du är ju bättre på det än mig! :D (a)

2010-09-19 @ 22:33:51
URL: http://nadjasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0