1000 gånger starkare

PUBLICERAD 2010-10-29 @ 22:00:00 I Jag tipsar

                  

Jag tycker att ni ska gå och se filmen Tusen gånger starkare! Jag vet inte om jag tycker att filmen var så jättebra, men det var budskapet som var viktigt!!

Den handlar om Saga (hette hon så??) som kommer ny till en klass där det är killarna som tar all plats och bestämmer. Hon lär tjejerna att de måste ta plats de också.
Men lärarna tycker att det är bra som det är i klassen och behandlar tjejerna orättvist.

Själva filmen får 2/5 stjärnor, medans budskapet får 5/5 stjärnor! ;)

Det här är förresten mitt första inlägg i Nadja Tipsar kategorin! Jippie!
Hoppas att jag lägger ut några mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0