min lördag

PUBLICERAD 2010-10-31 @ 10:00:00 I Vardag

                  
Bild: google

Orkar inte skriva i detalj allt som jag gjorde igår så här kommer en liten lista:

10.00 - vakna -.-'

12.30-14.30 - Gick på stan med Lisa. Köpte bara ett linne, men jag är jättenöjd över det!!

15.00 - Vaska golvet på nedervåningen B)

16.00-18.00 - Gjorde ordning mig till en halloween fest.
Jag var utklädd till typ en häxa
:) Fantasifullt?? Njaa, sådär... :)
Har tyvärr ingen bild på hur jag såg ut, men lika bra är väll det!
Jag vill ju inte att mina kära bloggläsare ska drömma mardrömmar resten av livet!!

18.30-02.00 - Halloweenfest! Åt hur mycker godis som helst, spelade wii och byggde lego! (Behöver jag säga att det bara var mindre barn där??)

Hmm... den där listan vart faktist ganska detaljerad... ;P

Ja, det där var min halloween lördag, vad gjorde ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0