Jag ser det SNÖAR, jag ser det SNÖAR, det var väll roligt? HURRA!!

PUBLICERAD 2010-10-15 @ 21:31:43 I Vardag




Istappar fotade av mig från i vintras!

Det snöade idag!
Dom flest säger nog brrr, men jag säger jippie! Jag älskar vintern och snö.
Okej, att frysa är kanske inte så roligt, men åka skidor och snowboard är ju det bästa som finns, och det kan man ju bara göra på vintern!
Det sägs ju att det här ska bli den kallaste vintern på 1000 år. Jag undrar om det stämmer, men kallt kommer nog det att bli! Det är ju redan minusgrader ute!

Mitt problem är bara att jag inte har köpt vinteskor än! Vet inte vad jag vill ha för några! Och för några dagar sen hittade jag den perfekta skidjackan till mig på intersport, den var jättesnygg! Men den finns inte i min storlek någonstans, har kollat med 5 intersport butiker. :(
Men nog med mina skor- och jack-problem, ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: lisa

Postat av: Nadja

JÄTTEFINA BILDER PÅ MIG! -.-



svar: hahaha, dina är från min facebook, och mina är också därifrpn, men mina är ju helt seriösa, hahahha jag dööör! ;D:D:D

2010-10-17 @ 19:44:42
URL: http://lisathereses.blogg.se/
Postat av: lisa

logga in på facebook nadjaaaaaaaaaaaaaa

2010-10-17 @ 20:21:35
URL: http://lisathereses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0