feuilles d'automne

PUBLICERAD 2010-10-18 @ 19:01:21 I Vardag

 
 

Jättenöjd just nu! ♥
Jag har gjort hela matteläxan + min svenska recension + att jag har tränat på biologin.
Det är nästan alla läxor jag har den här veckan. Eller, jag har engelska och svenska också.. men endå!
Snart så ska jag åka och träna också, innebandy. :)
Förra året så tränade jag fyra/fem gånger i veckan.
Jag förstår inte hur jag hann med alla läxor! Fast vi hade nog inte lika många läxor då.

Förresten, om någon undrar.. Rubriken är på franska betyder höstlöv.
Visst är jag bra på franska. Andvände inte google översätt... B)

Kommentarer
Postat av: LISA - VARDAGSBLOGG

Nadja om bildproblem:

Har du fått bilderna?? :)



svar: neeeej! :(

2010-10-18 @ 19:24:26
URL: http://lisathereses.blogg.se/
Postat av: lisa

Nadja om el otoño:

Åååå du härma mig jag skrev min rubrik på franska och du skrev på spanska! o_O



HÄRMIS!!



svar: tönt

2010-10-19 @ 20:21:44
URL: http://lisathereses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0