FAKE UGGS

PUBLICERAD 2010-10-24 @ 18:18:53 I Shopping



Jag har köpt ett par riktiga skäpskor idag.
Ett par fake uggs från scorett för 200 spänn! De håller nog inte ens för snö!!
Men oj vad de är Sköna! De skönaste skor jag någonsin haft!!
Jag har lite ångest för att jag slösade bort 200:- på ingenting, men de är ju så fina!!
Och, japp jag vet vad du tänker, 200:- är ju ingenting alls men jag är riktigt snål när det gäller att köpa saker till mig själv!

Funderar som jag alltid gör att lämna tillbaka de, men vadå, 200:- kostar 2 fika på stan. Så nu vet alla, gå inte på stan med mig!! För jag kommer inte att fika. ;D

Och förresten kostade de inte 200:-
De kostade 199:-

Bytte förresten mina andra nya skor idag till en större storlek (se inlägget här).
Nu är de lite förstora men det är bara bra för då kan jag ha tjocka strumpor i dem nu på vintern!!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0