Tunisien del 1 - Första dagarna

PUBLICERAD 2010-05-31 @ 21:17:46 I Resor

Jag var i Tunisien i en vecka med min familj och min kompis Molly och hennes mamma.
Vi bodde på ett hotell i en stad som heter sousse.
Tänkte bjuda på några bilder från den här veckan.
Om ni undrar varför det är så grå himmel så är det för att det regnade de två första dagarna.
Tunisien har ungefär fem regndagar per år tror jag, och vi var med om tre av dem! :P


På bilparkeringen. Ganska pirriga tjejer kan jag lova ;)

En sådan här klubba räcker ganska länge... :D



Ankomstkvällen. Vi bjuder på den här superduper snygga bilden... ;)

Utsikten från vårat hotellrum! Som tur är fick vi och molly rum bredvid varandra!



Jag älskar sådna här "hawaii" blommor, dem är så fina!

Kommer alltid minnas den här veckan
♥ 






Hmm... fattar precis vad det står...


Coca-cola och fanta på arabiska.

Hotellets rutchbanor. Dom var jätte roliga, haha! Åkte i dem varje dag.

En folktom strand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0