sweet dreams or a beautiful nightmare

PUBLICERAD 2010-06-13 @ 21:17:22 I Vardag


Sällan blommor.., jag vet!

Jag satt med den andra bilden hur länge som helst och redigerade den.
Och sen så råkade jag trycka på ångra och så fick jag inte tillbaka det... Så jag fick göra om allting! :P

Idag har jag varit med Lisa, vi har tjänat pengar på att rensa ogräs och tvätta bilar! :D
Haha vi tjänade faktiskt 175:- var!

Igår kväll kollade vi på Twilight och Slumdog millionair!
Jag gillar egentligen inte Twiligt så mycket, men jag måste se Elipse när den kommer på bio 30 Juni! Jag har inte ens läst alla böcker, tröttna typ i mitten av trean och läste aldrig klart den. Men jag ska kanske ge dem en ny chans eller? :D

Kram Nadja ♥

Btw, vet inte varför jag valde den rubriken, kom inte på någon annan ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0