sunshine

PUBLICERAD 2010-06-24 @ 23:42:25 I Vardag


Två gamla bilder på en vägg som jag hittade på datan ;)

Idag har det vart soligt och över 20°, JIPPIE!

Idag var jag först med Lisa en stund, och sen åkte jag hem och solade och så :)
På kvällen lånade vi grannens båt och åkte ut och åt glass på nån brygga vid en camping!
Jag fick köra båten, och till min stora förvåning var det JÄTTE ROLIGT!
Jag måste absolut göra om det! :D

Håller på att fixa om lite på designen till bloggen just nu, men kommer inte att bli färdig idag!
Därför kommer det att se lite rörigt ut några dagar!
(För jag vet inte om jag kommer att hinna sitta vid datorn imorgon, det är ju midsommar!)

Kram Nadja ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0