Expriment...

PUBLICERAD 2010-06-21 @ 20:20:35 I Natur



...Med lager på lager effekt!

Jag håller på att lära mig GIMP (Ett bildredigeringsprogram) och har kommit på hur man lägger bilder lager på lager! Haha, bra va? Att jag har kommit på det alldeles själv alltså! :D
Bilderna ovanför består av tre bilder styck! :]

För alla som inte vet så är GIMP ett bildredigeringsprogram som är ganska likt photohsop!
Men det är gratis att ladda ner och andvända och man kan dessutom ladda ner det på svenska, så det är lättare att förstå än photoshop! (Tycker i varjefall ja!)
Och det finns liknande funktioner som på photoshop! :D
Så för er som inte vill betala för ett bildredigeringsprogram, så är det ett bra alternativ. :D

Kram Nadja ♥

Kommentarer
Postat av: lisa

FEEEEEEETTTTTT BRA !

2010-06-21 @ 22:30:04
Postat av: nadja

YEEEES!! :D

2010-06-22 @ 17:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0