Bloggtorka!

PUBLICERAD 2010-06-20 @ 20:19:10 I Natur


Dom här blommorna ser ut att vara gjorda i porslin eller marsipan tycker jag... :D

Jag har bloggtorka och ingenting att skriva om... trodde aldrig att det skulle hända mig!

Och jag vill inte lägga ut nå bilder på bommor mer, har tröttnat på dem! De är inte ens fina.
Jag vill kunna ta dom på ett speciellt sätt men det är typ omöjligt med min digitalkamera...
Jag drömmer om en system med ett macro objektiv.
Fast jag vet ju ingenting om objektiv men jag tror att det är ett macro objektiv jag vill ha, visst är det sånt man tar närbilder med?

Tyvärr har jag inte råd med en kamera just nu, och jag älskar ju ändå min Canon IXUS 100 IS ♥
För ett år sedan hade jag inte ens någon kamera (!!) förutom mammas gamla från stenåldern! Haha! :D
Kram Nadja ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0