my week

PUBLICERAD 2010-12-03 @ 23:25:28 I Vardag

   

Hello!

Jag har ju inte bloggat på hela veckan så jag tänkte förklara vad jag gjort istället.. haha! Jo, det är så här att jag har haft prao.

Min prao har varit väldigt oturlig den här gången, först fick jag på radion, men sen fick de inte ta emot en prao, så då fixade jag en ny praoplats på något företag, men sen fick de också veta att de inte fick ta emot... Jag tycker att det är dåligt att säga nej när de redan har sagt ja en gång, man borde ju kolla upp om det går innan man säger ja tycker jag, men aja, det är sånt som händer!

Sen fick jag en plats av skolan på en restaurang med Lisa, men den gillade vi inte alls bra, så efter första dagen bytte vi till att praoa med en tvåa på lågstadiet. Så tisdag-fredag har jag praoat där. Det var väl okej antar jag.. :]

Ikväll har jag bara tagit det lungt, kollat på filmem mamma mia och ätit glass, haha!
Jag måste bara säga att jag älskar den filmen, för man blir så himla glad av den.
Och man får de här abba låtarna på huvudet. :D

See ya later - aligater!


Kommentarer
Postat av: lisa

yes we doo kangaroo!

2010-12-05 @ 18:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0