I scream for icecream!

PUBLICERAD 2010-08-03 @ 20:44:08 I Mat


 


Idag kom mamma hem från jobbet och sa att hon behövde hjälp med ett inslag, så jag följde med henne och bärde stativet och mikrofonen och så.
Efteråt krävde jag lön :] haha
Så jag fick en ben&jerry, (eller jag fick nästan hela, hon ville också ha lite)
Fast den är ju så mäktig, så jag orkar aldrig en hel!
Jag brukar inte äta ben&jerry nå ofta,
har bara ätit Phish food och new york super fudge chunk. Haha, så den här var ny.
Hyper intressant inlägg - jag vet!!

Dagens fråga: (fast ingen kommer nog svara...)

Vilken är din favorit ben&jerry glass?

Ha det bäst!      
                                                                                                                            


Kommentarer
Postat av: lisa

PHISH FOOOD!

2010-08-09 @ 16:50:22
URL: http://lisathereses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0