(^.^)

PUBLICERAD 2010-08-19 @ 18:11:58 I Vardag

            
                      Myskläder på! Mjukisar från H&M, Linnen från Gina och Lager157!

Idag har det varit den första vanliga skoldagen,
och jag har redan tröttnat på skolan måste jag säga!!
Vi har till och med fått en LÄXA!! Saknar sommarlovet!
Vi har fått välja vilken sorts slöjd vi ville ha. Jag valde Syslöjd men ska ha träslöjd nästa termin tror jag, får se om syslöjden är rolig! Alla killar valde träslöjd utom tre stycken! Och alla tjejer utom tre valde syslöjd! 
Hmmm vart tog jämnställdheten vägen?? ;P

Ska fösöka fixa designen nu, hoppas jag lyckas!
Fin smileys i rubriken va?

Btw, idag skulle den nya ikea katalogen komma ;( men den kom inte..
Haha, jag tycker faktiskt att den är rolig!
See ya!



BLOGGEN ÄR ÄNNU INTE FÄRDIG, SÅ DÄRFÖR HAR MENYN HOPPAT FEL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0