EN NYSTART

PUBLICERAD 2014-01-01 @ 17:55:50 I -PERSONLIGT

bildkälla
 
Nytt år betyder en nystart för bloggen - med ny design (en lite stilrenare en), en borttagning av alla gamla inlägg (eller, inte riktigt, men har i alla fall döljt dem en aning) samt ett bättre innehåll. Från och med nu publicerar jag endast inlägg som jag är hundra procent nöjd med. Ingen framtvingad bloggning alltså.
 
Jag har funderat fram och tillbaka om jag ska fortsätta blogga och varför jag bloggar. Min blogg är väldigt liten, inte så välgjord och ganska ointressant på det stora hela. Men ändå fortsätter jag. Jag fortsätter, eftersom det är det ända sättet som jag kan dela med mig av min kreativitet på. Fotografi, skrivande (även om jag i princip aldrig någonsin publicerat någonting jag skrivit har jag i alla fall chansen) och så vidare. Jag delar med mig av en liten bit av mig, hur ointressant det än må vara. Jag tror att jag i första hand bloggar för mig själv, eftersom att det blir en slags bekräftelse, en bekräftelse på att allt jag gör får en möjlighet att ha någon betydelse. Sen, om någon vill ta del av mitt kreativa utlopp, är det fritt fram.
 
Så välkommen till min värld, än en gång. En nyrenoverad värld.
 

Kommentarer
Postat av: Emsan

Du är bäst Nadja!!!

2014-01-02 @ 00:25:37
URL: http://emmyericsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0