BLACK IS THE NEW BLACK

PUBLICERAD 2014-01-01 @ 23:46:01 I -YTLIGT

 
Så här såg jag ut på nyår, minus skorna som jag aldrig använde. Jag mellandagsrea-shoppade sammetstoppen och byxorna på bikbok, vilka jag är väldigt nöjda med. Väldigt svart men hade åtminstone ett par blåa örhängen.
 
För er få som är intresserade (hej farmor) så spenderade jag nyårsafton med mina fina vänner, åt trerätters och hade det trevligt för att sedan gå ned på stan och träffa vänner och fira in det nya året på tolvslaget. Fun fact: jag kom hem innan min mamma på nyår. Är det ens lagligt? Är det verkligen jag som är ung och hon som är gammal, och inte tvärt om? Hmm...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0