BACK ON TRACK

PUBLICERAD 2014-02-09 @ 17:15:09 I -PERSONLIGT

Dagens frukost
 
Nu är det snart en ny vecka och nu börjar jag komma tillbaka till livet igen känns det som. Ni vet när man är sjuk och känns som man är helt avskärmad från omvärden... det har varit jag i en vecka. Men lite saker har det hänt ändå, bland annat...
 
...Har skaffat netflix och känner lite som så att VAR HAR DU VARIT HELA MITT LIV? Min olagliga bana är därmed över (typ) och numera streamar jag enligt reglerna. 
 
...Har insett att man måste plugga. Vill man ha bra betyg så måste man faktiskt plugga. Vill man någonting överhuvud taget i livet så måste man anstränga sig. Jag har inte riktigt förstått det innan men det slog mig för en tid sedan. Innan har jag haft någon uppfattning om att allt kommer serverat på silverfat ändå. Men se där vad fel jag har haft!
 
...Har renoverat mitt liv. Eller har i alla fall planer på att börja. Med renovera menar jag att jag satt upp några punkter för mig själv som jag ska följa för att ha SWAG. Eller ja, må bra. Bl.a ska jag bara ha på mig kläder jag känner mig fin i, ha städad rum, inte skjuta upp läxorna och då inte vara stressig mest hela tiden, jag ska börja äta nyttigt och helst träna, vara mer kreativ och göra mer roliga saker. (Insåg nu att de flesta sätter upp det här vid nyår men äsch, aldrig för sent att börja...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0