HEJ HÖSTEN

PUBLICERAD 2014-08-25 @ 00:01:44 I -FOTOGRAFI

 
Utomhus har det regnat lite till och från, det har blivit mörkt snabbare än vanligt och luften varit för kall för barbent och sommardrömmar. Men trots det, och trots att jag jobbat mestadels av helgen, har jag hunnit njuta lite av det sista ljuva sensommarlivet med kräftskiva och födelsedagsfirande på samma gång (utomhus under altan i skydd mot regnet och med ljusslingor i skydd mot mörkret).
 
Hösten smyger sig redan på men jag sörjer inte. Sommaren har ändå aldrig varit min tid.
 
Ett annat regn, från ett annat liv (eller ja, från London, men det känns som i en annan tidsålder), knäppt med Nikon D7000 + Nikkor 50mm f/1.8
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0