HEJ FRÅN ÅRE

PUBLICERAD 2014-04-05 @ 19:35:04 I -ÄVENTYR

Hejsan alla kära, lojala bloggläsare som klickar in sig här trots en uppdatering lika ihärdig som mig tidigt en söndagsmorgon. Nej, jag är inte död, men jag befinner mig just nu i väglöst land (okej inte direkt men känslan är det samma. Eller inte.) kallat Åre. Är megaförkyld men tvingar ut mig på skidor ändå för att njuta av och tillfriskna i den gamla kurort jag faktiskt befinner mig (det fungerar ej för er som undrar).
 
Men det är härligt ändå, såklart, och jag ignorerar för tillfället alla läxor, fotojobb och redigering av Parisbilder som jag borde göra. Det kommer dock komma upp här på bloggen, så småning om, när jag har ork och lust. Tillsvidare får ni överleva bäst ni kan utan mig (typ omöjligt antar jag).
 
Och alltså det faktum att jag ger er mobilbilder. SKÄMS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0