STORA HÖSTLISTAN

PUBLICERAD 2013-09-25 @ 10:50:00 I Listor

 
En av de bästa sakerna med hösten är att man har rätt till att mysa utan att få dåligt samvete. Man får stanna inne en hel dag i sängen och sträcktitta på tv-serier. Man får klä sig i stora tröjor och fika hur mycket man än behöver för att bota den så kallade höstdepressionen fast än ingen egentligen är deprimerad (för vem kan vara det över hösten egentligen).
 
 
Man kan baka kladdkaka och äta upp hela själv för det är ju faktiskt höst och ingen ska se dig i bikini på ett år, så det är lungt, figuren kan man oroa sig över i vår istället!
 
 
Det är tillåtet att röra på sig också i naturen (ja jag vet, vissa gör faktiskt det på hösten!!!) men det är också okej att njuta av naturen på film, till exempel i Sagan om Ringen triologin (ser inte den högra bilden ut som den är tagen i fylke måntro..?)
 
 
Man kan besöka fina gamla byggnader (som den där denna bild är tagen, uppsala universitets aula), eller så kan man bygga fina byggnader på sims för då behöver man ju faktiskt inte gå ut i höstrusket.
 
 
Man blir ju också så himla kreativ på hösten så då ska man passa på att göra kreativa saker, som att fotografera (här något så extremt kreativt som lite blad), skriva, måla, you name it! Detta är dock en sådan sak som man alltid tänker att man vill göra men aldrig gör för man orkar inte hasa sig upp ur sängen, men det är helt okej, för det är tanken som räknas...
 
 
Oj där kom helt oväntat en bild på mig, hoppsan! Men man kan ju också starta en blogg och leka modebloggare och ta en massa outfitbilder på höstkläderna man har på sig, det är också ett bra hösttips! Hejdå!
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Skrattade högt för mig själv när jag läste detta, du äger hahaha!!

2013-09-25 @ 21:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0