EN LISTA

PUBLICERAD 2013-09-17 @ 12:15:00 I Listor

 
Senaste filmen du såg: The Third Man i lördags natt men jag somnade efter hälften så jag såg klart den i söndags
 
En bra sak som börjar på bokstaven F: Filmkvällar
 
Godaste du kan äta just nu: Allt som innehåller socker.
 
 
Ett beroende du har: hrmm... har börjat inse att jag är beroende av socker... :( och tv-serier OF COURSE
 
Den bästa dagen förra veckan och varför: Torsdagen för då åkte jag till Stockholm och gick på FN-kurs hela dagen, åt sushi och umgicks med fina vänner.
 
Dagens humör: Trött
 
Ett fint ord: Bubbla. Haha va?
 
 
Någonting du blir irriterad på: Att jag upptäckte att det bara finns en säsong av The Secret Circle och att det inte kommer att komma någon till säsong. Trots en gigantisk cliffhanger på slutet av första säsongen!!!
 
En rolig sak som händer i veckan: Verkligen ingenting tror jag.
 
 
Vad längtar du efter just nu: Riktig höst! (Vilket den nästan har blivit!!)
 
En bra låt: Vet ingen FÖR MITT SPOTIFY ÄR SLUT!!! (Någon får bjuda mig om ni inte vill att jag ska halka in på brottets bana). Men min halvtomma höstlista hittar ni här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0