EN SISTA GLIMT AV FÄRG

PUBLICERAD 2013-11-11 @ 11:11:00 I Natur

 
 
 
Var ute och fotade den sista glimten av hösten i helgen, tycker att det är så tråkigt när alla färger förvandlas till grått eftersom att det annars är så förbaskat fint på hösten! Jag kallade min fototur för jakten på röd november (lite hipsteraktigt sådär för er som fattar) och jag hittade lite rött och färg kvar i alla fall. Mycket rönnbär bland annat, vilket enligt bondesägner betyder en riktigt kall och snöig vinter! Hoppas hoppas hoppas.

Kommentarer
Postat av: Veronica Eriksson

Det är verkligen den sista glimten, vintern smyger sig ju på! Fin blogg. Kram!

2013-11-14 @ 10:10:25
URL: http://vveronicas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0