CUT YOUR JEANS BABY

PUBLICERAD 2013-05-31 @ 18:50:00 I DIY

Vardag

Hade ett par gamla jeans som egentligen inte var gamla alls utan helt oanvända, men som bara låg i garderoben och samlade damm. Klippte därför av dem till shorts eftersom att det äntligen har blivit shortsväder och blev ganska nöjd faktiskt! Klippte ett jack vågrätt där jag ville att shortsen skulle sluta och rev sedan av det övriga jeansbenet så att det blev lite fransigt. Jag vill dock slita dem mer men är lite osäker på hur man gör, får leta torials på yotoben. 
 
(Och ja prislappen är kvar, så oanvända är dem. Fick ju dem gratis förut här)
 
Jag ser förövrigt ut som en blek kräfta efter att jag legat ute i solen i två dagar i sträck (och badat i gavleån det vill säga havet aaaah). Förklaring till blek kräfta: jag är röd men inte super röd mer vit-röd och därför som en blek kräfta.Har bränt mig på benen också jippie....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0