WRECK THIS JOURNAL

PUBLICERAD 2013-07-16 @ 16:30:17 I Böcker

Jag tipsar

 
 
Vill verkligen verkligen ha denna! En Wreck This Journal skriven av Keri Smith , "For anyone who's ever had trouble starting, keeping, or finishing a journal or sketchbook". Det är en slags dagbok där man måste vara kreativ, man får uppgifter på varje sida, t.ex. att frysa en sida, att täcka över en sida med ord, att få en sida att lukta så gott det bara går osv. En kreativ avlastningsplats helt enkelt. To create is to destroy är måttot, för boken kommer att vara ganska väderbiten och försörd när man är klar - om man någon gång blir det. Verkar jättekul tycker jag men jag älskar ju att vara kreativ också. Vill beställa hem en!!
 
Lite Wreck This Journal inspiration som andra har gjort:
 
källor tumblr
 

Kommentarer
Postat av: Nicole med den fina mejlen

Vill ha denna!!

2013-07-18 @ 07:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0