DOWNSIDE

PUBLICERAD 2013-07-26 @ 19:42:00 I Övriga bilder

Tre bilder som jag av någon anledning redigerat men aldrig publicerat. Hemskt roliga eller hur?
 
Har suttit och rensat bilder vilket är väldigt behövligt och OTROLIGT TRÅKIGT. Downside of being a photographer. Nej men seriöst, jag har tusentals och åter tusentals bilder och just nu har jag rensat bort hälften av bilderna på min dator och jag har hundra gånger så många bilder på mammas dator vilka jag inte ens har hunnit börja med. Min nya regel borde vara: ta bara max två bilder per motiv så slipper du detta... Varför rensar jag inte på en gång och inte väntar tills min dator är full några år senare?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0