LIFE DOESN'T STOP FOR ANYBODY

PUBLICERAD 2013-02-18 @ 16:29:00 I Vardag

 
Livet går före bloggen, och då antar kanske ni att mitt liv är superspännande och händelserikt men det är det inte egentligen. Hade något av en mardrömsvecka förra veckan med tre prov/seminarium så plugg till det gick den mesta av tiden åt till. Har annars sett ett antal jättebra filmer vilka jag måste tipsa om, köpt en ny kamera (som jag självklart ska visa), och på lördag drar det iväg till Åre igen! Det känns som att tiden framöver kommer att bli bra!
 

Kommentarer
Postat av: Emsan

finaste :*

2013-02-18 @ 20:25:42
URL: http://emmyericsson.blogg.se/
Postat av: Ingela

Vilken snygg bild på dig !

2013-03-10 @ 22:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0