NEW DESIGN

PUBLICERAD 2013-04-09 @ 23:42:00 I Bloggen

Inspiration
Vardag

bildkällor
 
Jag har gjort en ny design som ni ser, var så otroligt trött på den gamla. Lite ljusare är denna men är inte helt nöjd ännu så får se om jag ändrar lite. Har bytt bredden på mina bilder men inte de i arkivet, så ni få ha överseende med det!
 
Hade ett möte med några vänner om att starta upp en ungdomssektor i Gävles FN-förening, får se hur det blir med det hela men jag hoppas att det går vägen! Jag vill engagera mig i världen och andra människor, hjälpa, och det verkar vara en bra väg att gå! Gillade citatet i bilden i mitten, "The people who are crazy enough to think they can change the world are the ones that does"

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad spännande med en ungdomsförening! Vilket bra initatiav. Det är klart dte går att ordna, sen kan ni bjuda in FNs ambassadör till Gävle!:)

2013-04-10 @ 13:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0