THAILAND - DEL 3

PUBLICERAD 2012-11-19 @ 23:25:16 I Resor

Här kommer fortsättningen på min thailandsresa, del tre! Fortfarande i Ao Nang!
 
En dag åkte vi på elefantridning vilket var ganska coolt. Jag ville dock vara säker på att elefanterna behandlades bra (vilket de inte alltid gör) men de vi åkte med sa att de gjorde det. Ändå försökte jag hela tiden leta efter saker som bevisade motsatsen...

Mördarblicken...




Poolhäng igen, och den här gången ett riktigt monsunregn. Jag har aldrig varit med om ett sådant störtregn i hela mitt liv. Regn här hemma är bara stänk jämfört med det i Thailand. Om man står i regnet i ca 5 sekunder är du störtblöt, som om du just duschat med kläderna på. 
En fin solnedgång
tagen vid stranden i ao nang
Godaste pannkakora för ca 5:-, banan och nutella ♥
strandpromenade i ao nang
ballongsläpp på stranden
En annan dag besökte vi ett tempel en bit utanför Krabi. Det var 1237 trappsteg, och kokhett i luften. Gaanska svettigt...
Men vad härligt det var att äntligen komma upp!
 
Del 1 och 2 av thailandsresan kan läsas här och här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0