THAILAND - DEL 1

PUBLICERAD 2012-11-17 @ 09:25:00 I Resor

Nu tänkte jag berätta lite om våran resa till Thailand. Det första som vi gjorde var att flyga från Arlanda till Bangkok, och sedan direkt vidare till Ao Nang i Krabi.
Lunch på Arlanda 
Eftresom att vi flög på eftermiddagen från Sverige och Thailand ligger 6 timmar frammåt, så kom vi fram i Bangkok kl 6 på morgonen, vi hade i princip hoppat över en hel natt. Sov därför inget på ca 36h...
 
Vårt fina hotell som heter pakasai resort!

Bild på lobbyn och rummen. De var fina och fräsha! Enda problemet var dock alla ödlor som var utanför dörren på natten men som tur var kom de ej in i rummen!!
Hotellets "trädgård".
Hotellfrukost, min stora last! Ääälskar det!
Poolområdet, med en infinty pool!

Smoothies och Club Sandwich ätna vid poolkanten :)
 
Ja det var början på våran resa, hoppas att ni uppskattar sådana här inlägg! (Och inte bara tycker att jag är irriterande, jag gör ju detta för er kära läsare.)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jätteformat bilder och inläggen är jättekul att se. Märks att du lägger ned tid! :D

Svar: Åå vad roligt att du tycker det, vad glad jag blir! :D
nadjasvarld.blogg.se

2012-11-17 @ 12:38:06
URL: http://linaaslund.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0