ICEHOTEL

PUBLICERAD 2012-03-04 @ 23:56:51 I Händelser



Den här veckan har det varit sportlov och jag har verkligen gjort det man ska och sportat mycket. Fyllde ju år igår också, 16 vintrar är inte fy skam. Jag är i varje fall nu i lappland och hälsar på kompisar, åker skidor och kör skoter och har då även besökt ishotellet i jukkasjärvi som ni ser. Cool upplevelse måste jag säga, även om det vore lite kallt att sova där.. (För att klargöra alla möjliga missförstånd så sov vi inte där utan bara kollade hur det ser ut!) På tisdag kväll åker jag hem och så imorgon blir det skidåkning på dundret! Men vi hörs mer när jag kommer hem, hoppas att alla har haft ett bra sportlov eller iaf kommer att få ett bra sportlov! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0