10 RANDOM THINGS ABOUT ME

PUBLICERAD 2012-03-27 @ 23:18:03 I Vardag




...Jag önskar att jag la ner med tid på kläder och stil för nu är jag lika inspirerande som en död mört.
...Jag är rädd för att någon idiot börjar med biologisk krigsföring i Sverige. Och det kan man inte göra någonting åt heller, så sjukt scary..
...Om jag läser artiklar om typ unga skådisar blir jag asstressad för att jag har ett så vanligt liv och inte spenderar mina helger på röda mattan och sånt haha..
...Jag älskar London och kommer att flytta dit när jag blir äldre, helt säkert!
...Bland det godaste jag vet är very berry smoothies från naked juice bar. ÅÅÅÅÅÅH. ♥
...Jag får sjukt dåligt samvete när mitt största problem är att jag inte an köpa alla kläde jag vill osv. när barn svälter över hela världen. Skäms över mig själv och hela den västerländska kulturen..
... Bland det drygaste som finns är när man säger 1 men inte 2. A men inte B. Om man mår så sjukt dåligt eller om det har hänt värsta sjuka grejen och skriver det på sin blogg eller liknande, SKRIV ALLTING ELLER INGET. Inte lite smått att det har hänt nått men inte vad som har hänt. Varför skriva det alls då? -.-
...Jag förstår inte hur domarna i top model sverige tänker. Dem måste vara mutade eller så har dem inte alla hästar inne i stallet så att säga... Fel perosner åker ut hela tiden!!
...Jag är perfektionist. Det gör att jag inte kan måla naglarna typ, och jag hatar sånt där små svåra grejer som att sätta på plastskydd på mobilen, det blir bara fel hur jag än gör!!
...Jag hatar att ta bilder av mig själv. Känner mig så sjukt töntig som står där och posar och typ tror att man ser ut som en modell. Nej fy fan, det är därför jag aldrig tar outfitbilder och sånt, (fast det beror ju på första punkten också..)

Nu kommer jag inte på något mer att skriva så vi ses imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0