SKOLAVSLUTNING

PUBLICERAD 2012-06-15 @ 21:36:04 I Händelser


Ni är bäst!

Nu är det äntligen sommarlov! Hade en jättebra avslutning, men jag kommer sakna min klass! Tänk vad det kommer kännas konstigt när alla kommer gå på olika skolor! Fick tyvärr ingen bild på hela klassen, men den första är ju ett försök till det även om några fattas! Jag längtar så sjukt mycket till klassåterföreningen om 15 år, som vi bara måste ha, haha! Fyfan vad kul det skulle va! :) Har tyvärr ingen bild på mina kläder heller, glömde ta det men man ser ju ungefär hur jag såg ut! Puss

Kommentarer
Postat av: Therése Silverplats

Fin du är Nadja! Och sååå snygga skor! Känns dom det var igår jag själv slutade nian (nu känner jag mig som 100 år ungefär..) :) Hoppas på reunion redan nästa är då det blir 10 år sedan(!!!) vi gick ut nian. Kram/Therése

Svar: Tack så mycket! Ja vad roligt det måste bli med en reunion för er, längtar som sagt tills min klass har det! Kram! :)
nadjasvarld.blogg.se

2012-06-15 @ 22:16:37
Postat av: Jiana

Den sista bilden va fin :))))

2012-06-17 @ 00:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0