klassresa

PUBLICERAD 2012-06-01 @ 19:40:28 I Händelser



Ja, jag har alltså varit på klassresa på en öde ö i två nätter med utedass och spindlar och utan någon som helst el. Men jag har ändå haft det asbra och jag har insett hur sjukt mycket jag kommer att sakna våran klass nu när vi slutar!  Vi har ätit, spelat kort, ätit, badat i badtunnor och ätit lite mer. Har mer än tre hundra bilder men eftersom alla är skitsnygga på dem så skippar vi nog dem, känner att ingen skulle bli så glad om jag la ut dem haha! Men vi hade i alla fall jättemysigt tycker jag! :) puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad heter ön? Heter den Digerön, isf har jag varit där ;)

Svar: Japp det heter den! :)
nadjasvarld.blogg.se

2012-06-22 @ 17:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0