ENGLAND DEL 4 - LONDON

PUBLICERAD 2012-07-20 @ 23:20:46 I Resor

De tre sista dagarna var vi i London. Älskar den staden och ska flytta dit någon gång i mitt liv! Vi bodde på ett inte så sättefint hotell men det är ju London, som är kända för sina dåliga hotel! Man ska ju inte spendera så lång tid på hotelrummet direkt!
 
Fösta dagen kom vi dit på eftermiddagen-kvällen! Vi gick runt lite i hyde park, åt mat på favoritpuben och kollade runt på picadilly circus!
Andra dagen blev det shopping för min del, kollade in bigben och åkte en massa buss!
Sista dagen åkte vi till towern och kollade runt där!
Sen var det att åka med flyget hem på kvällen! Det var dock försenat nån timme men det gick ju bra ändå!
 
Goodbye England! :'(
 
Japp det var min Englandsresa! Är hur nöjd som helst och jag ska tillbaka till England! ;) puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0