ENGLAND DEL 1

PUBLICERAD 2012-07-15 @ 22:54:34 I Resor

Jag knäppte nära 1000 bilder på min England resa, så jag delar upp det lite! Men här kommer i alla fall första delen!
 
Vi åkte på morgonen klockan sju från arlanda och kom till London klockan åtta. Sen satte vi oss i bilen och åkte mot oxford. På vägen stannade vi till vid Morden i MIdsomer-byn, men såg inga mord eller polisjakter alls faktiskt. Vi kom fram till Oxford på kvällen och då gjorde vi inget annat än att äta massa på en asbra pub (kan ju säga att vi åt pubmat i princip hela resan, hur gott som helst)
 
Dag två var vi i oxford och kolla in bl.a. ett stort college där inspirationen till harry potter-filmerna kommer ifrån.
the great hall
 
 
 
Del två kommer snart!
 
 

Kommentarer
Postat av: Klaraaaa

Sötis!!!!! Vill också...

2012-07-16 @ 00:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0