I'm in love with my bed but my alarm clock won't let us be toghether..

PUBLICERAD 2012-01-31 @ 23:23:38 I Vardag




oj hej vilken tråkig bild men jag har inte så myckt att välja på..

Hello darlings! Idag har jag förstått att jag är otroligt ovältränad. Jag tränade ikväll på friskis, och på slutet ville jag ge allt, hade värsta starka psyket och försökte verkligen men mina muskler hängde inte med. Jätte läskig känsla när man vill göra något och så kan man inte. Passet var i för sig jätte jobbigt tyckte jag men ändå, jag borde ju kunna orka om jag vill det? Det måste det bli ändring på!

Nu har jag i varje fall nyss målat naglarna och nu är det dags för lite how I met your mother. Vi höres, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0