The vampire diaries

PUBLICERAD 2011-09-08 @ 19:29:42 I Film



Idag har jag halvsuttigt i min säng hela dagen, missbrukat nässprej och kollat på gossip girl och the vampire diaries . En ganska bra serie tycker jag, lite för lik twilight men den funkar! Är på avsnitt 10 nu, har legat och sträckkollat i typ sju timmar! Men vad ska man annars göra när man är sjuk?? Det är ju bättre än att kolla på halvtaskiga talkshower på tvn! NU ska jag fortsätta, har inte så mycket att skriva men uppdaterar mer när mitt liv blir lite intressantare och min outfit lite snyggare än pyamas! See ya!

Kommentarer
Postat av: Tilde

Cool blogg kolla gärna in min!

2011-09-11 @ 09:33:25
URL: http://tildeelinvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0