amazing owls

PUBLICERAD 2011-09-28 @ 19:37:00 I Inspiration


Ni hittar alla bildlänkar på min weheartit-sida här
Jag har börjat gilla ugglor! Nu undrar du såklart varför och sanningen är den att jag inte vet! Haha men de är ju charmiga tycker jag, och så kloka ser de ut att vara! Det är ju assnyggt med ugglehalsband och uggleringar, vill haaa! Och så är ju de så söta, tänk att ha en egen uggla som harry potter som man kan skicka små brev med till sina kompisar! ♥ Hur amazing vore inte det? Är du också sugen på något uggligt? Här har du lite gulliga saker! ↓



| T-shirt, strumpor, tygkasse, berlock Monki | Kopp modcloth.com | plånbok wetseal.com |


Kommentarer
Postat av: January.

åååh ugglor, de är så himla fina! Önskar jag hade en vit uggla som Harry Potter hade. ^^



btw; Du har en super fin blogg Nadja, varför har jag inte kollat den förut? ;D

2011-09-30 @ 22:55:29
URL: http://januarylovee.blogg.se/
Postat av: miriam

så himla söta!

2011-10-01 @ 21:53:43
URL: http://mirimirs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0