apptips och ny mobil

PUBLICERAD 2011-10-09 @ 00:33:14 I Vardag



Äntligen har min mobil kommit tillbaka från lagningen. Eller min och min, jag fick en ny för den gamla gick inte att laga! Så det var ju bra! Man känner sig helt borta när ma inte har sin mobil, får inte kontakt med någon och har inget att göra haha! För att det här inlägget ska bli lite roligare kan jag tipsa om lite appar jag gillar:

Temple Run - ett beroendeframkallande spel som man inte kan sluta spela. Jag är inte så bra på det men det tar sig! ;)

Instagram - Följ kompisar eller kändisar eller bloggare. Jag lägger aldrig upp bilder men det är kul att kolla på andras!

PeppApp - Få pepptalks när du ska träna, göra en tråkig ippgift eller på måndagsmårnarna. Det är inte alltid så bra men ni kan åtminstone skratta åt han som pratar!

RacePenguin - Säger bara en sak: Beroendeframkallande!!!

Viber - ring och smsa gratis till alla andra med viber!

Skolmaten - Få reda på vilken skolmat det är idag!

Alla appar är gratis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0