LONDON # 1

PUBLICERAD 2011-11-10 @ 19:14:36 I Resor

Så nu är jag hemma från London! Det är enligt mig världens bästa stad och som nån någon gång sa: är du trött på london så är du trött på livet. Man kan verkligen göra allt där, jag hann bara skrapa på ytan av Londons utbud.

Jag har så mycket bilder att jag får dela upp det i olika delar, här är iaf den första delen!



Bild 1 och 2, gatan och hotellet som vi bodde på.


Bild 4 och 5, ett museum som vi var inne i.


Bild 7 och 8, hyde park, Londons största park som låg nära vårat hotell. Det fanns tusentals ekorrar överallt här som var väldigt orädda, och man kunde inte se vart parken slutade, var säker flera kilometer stor!


Bild 9 och 10, westminister (en stadsdel) och bigben. Vi åkte tunnelbana och buss hela tiden, tunnelbanan eller tube som det heter på engelska var en riktig upplevelse men riktigt fullproppat under rusningstid! Och då menar jag fullproppat som i man kan inte röra armarna..

Kommentarer
Postat av: tina

Hej Nadja..!



Vilka finna o glada bilder från LONDON...blev super sugen med...trevlig måndag...själv var i skog o plockat massor m KANTARELLER (tantig.hahi).



Krmaizzz



TINA

2011-11-14 @ 14:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0