bloggtips

PUBLICERAD 2011-05-30 @ 21:47:09 I Jag tipsar

Här kommer lite roliga/fina/inspirerande bloggar som ni kan gå in på när ni har tråkit. Endel kanske ni följer, och en del är kanske nya.. enyoj! (klicka på bilderna för att komma dit)


Things you remember - en jätte fin rosa blogg med en massa inspiration driven av en tjej som heter cornelia. Nästan som en weheartit blogg (men med bilder hon har tagit)!



Emmys bloggkalas - en kalasfin blogg med roliga bilder och smarta texter, driven av Emmy Goodwin!



Tinkerbella - driven av Isabella, som tar superfina bilder!



Fanny Staaf - en modemedveten tjej vid samma namn som bloggen, som varje dag lägger upp outfits och modetips.


Caty - driven av Kattis Testad, en tjej med supercool stil som skriver om allt från vovven till mode till snowboard.

Sen följer jag såklart mina kompisars bloggar, och storbloggarna som kenzas och fokis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0