5 saker jag vill göra innan jag dör

PUBLICERAD 2011-05-22 @ 12:19:13 I Vardag

Nu har jag knåpat ihop en liten lista på 5 saker jag vill göra innan jag dör. Det finns såklart 100 andra skaer jag vill göra också men här är i alla fall några av dem:


Jag vill heli-skiing, alltså åka med helikopter upp på ett berg och åka skidor ner i pudersnö.. hur härligt låter inte det?


Jag vill lära mig att rida. Det mesta jag har ridigt är typ ponnys på djurparker.. Men jag menar att jag vill kunna gallopera och sånt.. haha! ;D


Jag vill besöka de tre städerna, london, paris och new york. Det är ett måste tycker jag, och alla de tre städerna verkar så himla mysiga.. ;)


Jag vill åka till Afrika eller Asien och jobba med ett något slags välgörenhetsprojekt!


Sist men inte minst, jag vill lära mig att surfa! Det verkar så himla coolt! (Jag kan erkänna att jag fick den iden när jag kolla på det där surfingprogrammet på barnkanalen.) :)

Bilder från weheartit och google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0