utmaningen

PUBLICERAD 2011-03-09 @ 22:13:00 I Vardag

Det här är mitt sista inlägg på ett tag framöver! ;)
För jag och tre andra tjejer tävlar om vem som kan vara utan facebook, bloggar o.s.v. längst! Jag tror att jag inte ses som en så stor konkurrent, men jag kan lova att jag åtminstone inte ska komma sist!

DE TÄVLANDE:

(kopierat från blenda ↓)

Namn: Klara Vester
Ålder: 15 år
Styrkor: Stter inte mycket vid datorn, kan inte förlora och älskar att tävla.
Svagheter: Älskar Justin Bieber (vilket är en svaghet då youtube eller bloggar inte får användas), blir sur och hon förlorar och sitter vid datan då inget annat finns att göra.

Namn: Lisa Kolarby
Ålder: 15 år
Styrkor: Har en stark vilja, tycker egentligen internet är onödigt och kommer att vinna!! (Enligt henne själv)
Svagheter: Läser ''modebloggar'', har facebook i mobilen och sitter också när hon inte har något att göra.

Namn: Blenda Södergren
Ålder: 15 år
Styrkor: Ska visa dom andra att hon inte är så beronde som dom tror, har vilja och blir sur om hon förlorar.
Svagheter: Har facebook i mobilen, är den som sitter mest vid datan och har en blogg.

Namn: Nadja
Ålder: 15 år
Styrkor: Ska till fjällen i en vecka och har då inget internet, kan välja bort datan framför annat och är inte så mycket inne på facebook.
Svagheter: Har precis börjat blogga igen, läser andra bloggar och väljer datan då inget annat är roligt.


Så vi ses om ett LÅNGT tag, ha det bra tills jag kommer tillbaka (troligt vis som vinnare)!

Förresten, om ni inte har något bättre för er så kan ni ju alltid gissa hur länge vi klarar det, i en kommentar! :)
Trackback
Jag :D
RSS 2.0