utställningen

PUBLICERAD 2011-06-20 @ 19:10:59 I Vardag






Jag har helt ärligt glömt att berätta för er om utställningen! Men det är i alla fall så att jag fick chansen att ställa ut mina bilder på ett ställe i ljusdal.
Jag fick ställa ut mina foton och man kan köpa dem om man vill. Anledningen till att lilla jag fick den chansen var att mamma visste att de sökte, så jag skickade in några bilder och då kom jag med.

Utställningen ska hänga uppe till 30 juni och finns på rosehills i ljusdal, så om ni åker förbi där - gå in och kolla vet jag! Det är helt gratis!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: A

Det skulle vara jätteroligt om du ville lägga upp alla bilder du ställde ut, så att man ser dom bättre menar jag! :) Fick du några sålda också?

2011-06-20 @ 19:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0