Midsommarklädd.

PUBLICERAD 2011-06-25 @ 01:25:03 I Outfits




Här kommer en så kallad dagens klädsel. Bara för att jag för en gång skull hade bilder på mina kläder och inte bara en massa blommbilder som det har blivit väldigt mycket på sistone.. hihi! Jag är faktist uppriktigt förvånad att jag har en kategori som heter outfits! Den är inte välanvänd.. men det måste det bli ändring på!

Ivarjefall, byxor från h&m, linne från h&m, kofta från lindex och turkos ögonskugga från h&m. Har förrövrigt beställd ett packe kläder från h&m idag. Förvånad? Nej!
(Förövrigt bytte jag byxor till kvällens påhitt, men vem bryr sig egentligen?) ♥ Höhö, jag återkommer strax med mer midsommarbilder!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Åh! Var har du köpt klänningen? :D

Svar: Du är väl medveten om att jag inte har på mig en klänning på den bilden..? :/
nadjasvarld.blogg.se

2013-05-01 @ 15:26:51
URL: http://oliviaphotography.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0