Glad midsommar!

PUBLICERAD 2011-06-25 @ 01:44:37 I Högtider









Det här bestod min midsommar av: Fotograferande av dans runt midsommarstången (för jag är för feg för att vara med - jag erkänner!) , en massa mat , en löparrunda som rsulterade i en vrickad fot och en söt tax vid namn Viktor. ♥

Nej, men seriöst, jag var med mina päron hos deras/våra kompisar och grillade, spelade kubb och tittade på en halv film! Det var jättetrevligt. Innan det var vi först i bulognern och fikade, och sen var jag ute och sprang/gick 5.5 km! Då råkade jag trampa snett eftersom att det var ett terängspår och vrickade foten lite men den är okej nu!

Nu är jag väldigt trött, så jag ska gå och bosta tänderna! Men vi ses imorgon! ♥

Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-25 @ 02:52:47
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: H

Fina bilder! vgd?

2011-06-25 @ 11:41:50
URL: http://lovehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0