Sorry... no photos here!

PUBLICERAD 2011-01-05 @ 20:57:39 I Vardag

Nu ska jag göra er besvikna kära bloggläsare och lägga ut ett inlägg utan bild!
Det beror på att jag sitter vid min lillebrors dator för våran stordator som jag brukar blogga vid och där jag har alla mina bilder är på typ uppdatering eller någonting sånt så jag kommer inte att få den förän i slutet av veckan eller början av nästa vecka.
....
Såå det kommer att bli en liten kort bloggpaus nu tills på typ måndag, men jag kanske tidsinställer nåt inlägg, jag får se! Men jag ska till fjällen nu också så det skulle ändå inte bli någon bloggning. Mer om min lilla fjällsemester när jag kommer tillbaka, ha det bäst till dess! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0