(någon cool rubrik)

PUBLICERAD 2011-01-02 @ 23:45:53 I Vardag

   
    bara nån bild

Jag är grymt sugen på att göra om min design, men jag vet inte hur jag vill ha det!
Och jag behöver några najsiga bilder först också, för alla som jag har är gamla och tråkiga!

Fast nu är jag ganska trött, så jag ska gå och lägga mig snart.
Har varit i kungsberget hela dagen och nu på kvällen hade vi gäster så jag har haft fullt upp.

Btw; Föresten har jag klippt mig i fredags. Jag har ingen bra bild så jag lägger inte upp nån heller, men det ser typ ut som förut bara lite kortare. Jag vart inte nöjd för jag tyckte att det vart för kort, men det var nog ganske behövligt ändå för håret var så slitet i topparna.

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag :D
RSS 2.0